Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Απάντηση στην πλειοψηφία της ΟΛΜΕ




Διαθεσιμότητες
ΝΑΙ
Συμφωνούμε όλοι ότι καθολική θέση του κλάδου είναι η μη απόλυση κανενός εκπαιδευτικού. Επίσης συμφωνούμε ότι θα πρέπει να επανέλθουν οι κλάδοι υγείας, πρόνοιας στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και να επανέλθουν οι συνάδελφοι στις θέσεις τους.
Μετά από την θέση αυτή τι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Η αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ απαιτούσε όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα την επαναφορά των κλάδων και των συναδέλφων και αρνούνταν να συζητήσει οτιδήποτε άλλο με το υπουργείο.
ΟΧΙ
Έπρεπε η ΟΛΜΕ να ξεκινήσει διάλογο με τα υπουργεία Παιδείας και Διοικ. Μεταρρύθμισης για όλα τα θέματα που απασχολούσαν τους καθηγητές σε διαθεσιμότητα;;;;;;
Έπρεπε να γίνει συζήτηση για τις εξαιρέσεις ώστε να υπάρξει διεύρυνση των κριτηρίων και να εξασφαλιστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι;;;;;
Έπρεπε να γίνει συζήτηση για τις προκηρύξεις ώστε να μην υπάρχουν διαθέσιμοι σε πολλές από αυτές αλλά να επιλέγουν σε ποια θέλουν να βρίσκονται ώστε να συμπληρώνονται οι θέσεις από άλλους καθηγητές;;;;;;
Έπρεπε να γίνει συζήτηση ώστε να βγουν συμπληρωματικές θέσεις και σε άλλους φορείς ΙΕΚ, ΣΕΚ ώστε να μην περισσέψει κανείς;;;;;;;;;
Έπρεπε να γίνει συζήτηση ώστε να απορροφηθούν όλοι οι διαθέσιμοι ακόμα και σε άλλα υπουργεία, αρκεί να μην απολυθεί κανείς;;;;;
Η αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ απάντησε σε όλα αυτά τα ερωτήματα με ΟΧΙ!!!!!!
Ας κοιτάξει στα μάτια το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου για την απάντηση αυτή!!!!!!
Δεν είναι θέση η καθολική άρνηση διαλόγου για τα διαδικαστικά θέματα αυτά, γιατί δεν είναι απλή διαδικασία η εξασφάλιση της δουλειάς αυτών των συναδέλφων και των οικογενειών τους!!!!!!!!!!!!!!!
Οι μόνοι που έμπαιναν σε αυτή την συζήτηση για τα διαδικαστικά ήταν το συντονιστικό των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα που φάνηκε να παλεύει μόνο του με τα δικά του προβλήματα και στρεβλώσεις (η μία ειδικότητα εναντίον της άλλης, περισσότερες θέσεις για τους μεν και όχι τους δε,….)
Κινητοποιήσεις
Στο μεγάλο αυτό ζήτημα ας απαντήσει η αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ στα ακόλουθα ερωτήματα:
Υπήρχαν από τον Ιούλιο του 2013, κινητοποιήσεις που δεν κατόρθωναν να συγκεντρώσουν ούτε το σύνολο των εκπαιδευτικών που είχαν βγει στη διαθεσιμότητα;
Υπήρχαν κινητοποιήσεις που ανακοινώνονταν ακόμα και την ίδια μέρα;
Υπήρχαν καλέσματα συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε παράλληλες συγκεντρώσεις, άλλων ομοσπονδιών, ενώσεων, χωρίς πρόγραμμα και οργάνωση;
Υπήρχαν καλέσματα ομοσπονδιών στα γραφεία της ΟΛΜΕ που συγκέντρωναν ελάχιστους εκπροσώπους; (πληροφοριακά να αναφέρουμε ότι δεν συμμετείχε σε αυτά τα καλέσματα ΠΟΤΕ εκπρόσωπος της ΔΟΕ και της ΠΟΣΔΕΠ/ αλλά εμείς θέλαμε πανεκπαιδευτικό μέτωπο!)
Υπήρχαν άλλες ομοσπονδίες που συμμετείχαν στις δικές μας απεργιακές και άλλες κινητοποιήσεις; (εκτός μιας στάσης εργασίας που έβγαλε η ΔΟΕ την περασμένο Σεπτέμβριο καμία άλλη ομοσπονδία δεν έβγαλε απεργία συμπαράστασης στον αγώνα των εκπαιδευτικών/ όλες κρύβονταν πίσω από την ΑΔΕΔΥ)!
Υπήρχαν κινητοποιήσεις που περίμεναν οι καθηγητές στήριξη από την ΑΔΕΔΥ ή ακόμα και από τη ΓΣΕΕ στον μεγάλο αγώνα που έδιναν για τις διαθεσιμότητες και ποτέ δεν έγινε; (εκτός από κάποιες ανακοινώσεις τίποτε άλλο!)
Το μεγάλο ερώτημα
ΓΙΑΤΙ η αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ εξήγγειλε συνεχώς κινητοποιήσεις και καλέσματα χωρίς καμία οργάνωση;;;;;;
Πιστεύει κανείς ότι όσο περισσότερες κινητοποιήσεις έχουμε τόσο και καλύτερο αποτέλεσμα;
Το αντίθετο συνέβη και τα γεγονότα το επιβεβαίωσαν σκληρά!
Το περασμένο διάστημα εξαγγέλλονταν κάθε είδους κινητοποίηση (είχαμε και τον απόλυτο «ευτελισμό» των στάσεων εργασίας), χωρίς σχεδιασμό, οργάνωση και δουλειά από κάτω προς τα πάνω!!!!!
Υπήρχαν διαδηλώσεις που συγκέντρωναν λίγες δεκάδες καθηγητών
Αυτοαξιολόγηση
ΝΑΙ
Όχι σε αυτό το πρόγραμμα της αυτοαξιολόγησης που ξεκίνησε το 2010 πιλοτικά και πάει να εφαρμοστεί καθολικά.
Στη συνέχεια υπήρξε ο εξής άτυπος διάλογος:
Αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ:
Άρνηση συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε ομάδες εργασίας.
Υπουργείο:
Καθολική συμμετοχή στις ομάδες
Αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ:
Κατάθεση του πρακτικού που ετοίμασε (άρνησης συμμετοχής και πολιτικό σκεπτικό) στο πρακτικό του σχολείου με υπογραφές
1η αλλαγή απόφασης: Κατάθεση του πρακτικού που ετοίμασε (άρνησης συμμετοχής και πολιτικό σκεπτικό) στο πρακτικό του σχολείου χωρίς υπογραφές!
2η αλλαγή απόφασης: Κατάθεση του πρακτικού που ετοίμασε (άρνησης συμμετοχής και πολιτικό σκεπτικό) όχι στο πρακτικό του σχολείου αλλά σαν κείμενο της πλειοψηφίας χωρίς υπογραφές!
Υπουργείο:
«εγκαλείσθε» προς τους Διευθυντές να συγκροτήσουν τις ομάδες εργασίας με το σύνολο των εκπαιδευτικών.
Αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ:
Συμμετοχή στις ομάδες εργασίας αλλά άρνηση αποστολής στοιχείων!
Αποτέλεσμα:
Επιβλήθηκε η αυτοαξιολόγηση και με υπεύθυνο συγκρότησης των ομάδων όχι τον σύλλογο των καθηγητών αλλά τον Διευθυντή!
Δημιουργία στα σχολεία 2 ομάδων «φοβισμένων» εκπαιδευτικών: η 1η ομάδα που συμμετείχε εξαιτίας του κινδύνου των κυρώσεων, και η 2η ομάδα των που «συμμετείχε» μεν αλλά δεν συμπλήρωνε τις εκθέσεις και δεν δούλευε στις ομάδες και την δουλειά την έκανε η 1η ομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ερωτήματα προς την αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ:
Είναι θέση του κλάδου (8ο συνέδριο ΟΛΜΕ) κάποια διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου μέσα από τον σύλλογο καθηγητών;
Δεν θα μπορούσε η ΟΛΜΕ να συζητήσει για κάποια διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικού έργου που είναι και θέσης της;
Αρνείται η ΟΛΜΕ ότι το ανώτατο δημοκρατικό όργανο μέσα στη σχολική κοινότητα είναι ο σύλλογος των καθηγητών;
Έχασε ο κλάδος όταν το υπουργείο όρισε τον Διευθυντή υπεύθυνο συγκρότησης των ομάδων εργασίας και πήρε αυτή την αρμοδιότητα από τον σύλλογο των καθηγητών;
Θα μπορούσε να προσέλθει η ΟΛΜΕ σε διάλογο με το υπουργείο από την αρχή και να ζητήσει:
-          να αφαιρεθεί όλη αυτή η γραφειοκρατία από την διαδικασία της αυτοαξιολόγησης;
-          να επανέλθει η συγκρότηση των ομάδων στον σύλλογο διδασκόντων;
-          να μειωθούν οι δείκτες αξιολόγησης από 5 σε 1ή 2;
-          να μειωθούν οι συνεδριάσεις του συλλόγου καθηγητών σε 2 (μία στην αρχή και μία στο τέλος της σχολικής χρονιάς) όπου στην 1η θα δίνονται οι στόχοι και στην 2η θα γίνεται ο απολογισμός του έργου;
Τα ερωτήματα πιστεύουμε ότι τίθενται από το σύνολο των εκπαιδευτικών και χρειάζονται απάντηση.
Αξιολόγηση
ΝΑΙ
- να σταματήσει αυτή η διαδικασία αξιολόγησης/ - ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη και την κατάργηση του ν.4024/11, που τις συνδέει με την αξιολόγηση/
ΟΧΙ
Είναι θέση της ΟΛΜΕ το ΟΧΙ σε κάθε αξιολόγηση;
Τι αντιπροτείνει ως θέση για την αξιολόγηση το αριστερό προεδρείο της ΟΛΜΕ;
Τι απαντά στον υπουργό παιδείας όταν λέει προσέλθετε στον διάλογο για την αξιολόγηση και συζητάμε τα ποσοστά που υπάρχουν στο βαθμολόγιο;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τι απαντά στο αίτημα της κοινωνίας για ύπαρξη κάποιας μορφής αξιολόγησης σε όλο το δημόσιο; (η κοινωνία απαιτεί αξιοκρατία και αξιολόγηση σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου και όχι ειδικά στους εκπαιδευτικούς/ το τελευταίο είναι δημιούργημα των ΜΜΕ).
Γιατί ξεχωριστά όλες οι αριστερές παρατάξεις της ΟΛΜΕ έχουν θέση για την αξιολόγηση:
Α. Τσίπρας σε συνάντηση με την ΟΛΜΕ: «δεν είναι αποδεκτή από την κοινωνία η καθολική άρνηση της ΟΛΜΕ στην αξιολόγηση»
Ρεπούση: «Δεν μπορούμε να έχουμε καλά δημόσια σχολεία, χωρίς αξιολόγηση. Δεν μπορούμε να έχουμε σχεδιασμό εθνικής στρατηγικής για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χωρίς να έχουμε αξιολόγηση. Η αξιολόγηση είναι αυτή που επιτρέπει τη διόρθωση του συστήματος της εκπαίδευσης»
Εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ: «στο σχολείο του σοσιαλισμού δεν υπάρχει ένας μόνο αξιολογητής αλλά «πούλμαν» αξιολογητών που θα κρίνουν αν είναι άξιοι οι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν τα παιδιά του λαού»!
Η θέση λοιπόν της αριστεράς είναι: ΝΑΙ στην αξιολόγηση, αλλά όχι σε αυτή την αξιολόγηση από τον καπιταλισμό! ΝΑΙ στην αξιολόγηση του Σοσιαλισμού!
Αυτά τα γνωρίζουν οι συνάδελφοι;
Γενικά
Το αριστερό προεδρείο της ΟΛΜΕ με την καθολική άρνηση στα ζητήματα που έχουν προκύψει αλλά και την άρνηση ουσιαστικού διαλόγου με το υπουργείο (διαθεσιμότητες, αυτοαξιολόγηση, αξιολόγηση) οδήγησε τον κλάδο σε ιστορικές για το συνδικαλιστικό κίνημα ήττες!!!!
Τα συμπεράσματα στην πλευρά των εκπαιδευτικών.

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ποιοι είναι αυτοί που στηρίζουν την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση;

Το ευαίσθητο τμήμα της Δημόσιας Ελληνικής Εκπαίδευσης που ονομάζεται Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχει αρχίσει πλέον να δέχεται και «φίλια πυρά».
Το Υπουργείο Παιδείας, με  τις αυθαίρετες ενέργειές του αλλά και την αδιαφορία του έως σήμερα,  φέρει την κύρια ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στην Τεχνική Εκπαίδευση .
Υπάρχουν πολλά γεγονότα που ενισχύουν αυτή την άποψη:
•    Αυθαίρετη κατάργηση Τεχνικών Ειδικοτήτων χωρίς κανένα αιτιολογικό.
•    Διασπορά της Τεχνικής Εκπαίδευσης σε άλλα Υπουργεία.
•    Ελάχιστη έως μηδενική επιμόρφωση καθηγητών ειδικοτήτων. Αποκλεισμός από την επιμόρφωση Β’ επιπέδου  των καθηγητών ειδικοτήτων.
•    Μη σύνταξη νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων βιβλίων με αποτέλεσμα να διδάσκονται βιβλία του 2000.
•    Ασάφεια ή έλλειψη επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων της Τεχνικής Εκπαίδευσης.
•    Μη δυνατότητα επαναληπτικών εξετάσεων στις Πανελλαδικές των ΕΠΑ.Λ..
•    Ελάχιστες θέσεις εισαγωγής για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το τελευταίο όμως διάστημα το Υπουργείο Παιδείας βρήκε και άλλους συμμάχους όσον αφορά τη στοχοποίηση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ, του οποίου άρθρα έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο (με την υπογραφή υπεύθυνου παιδείας) και οραματίζονται την κατάργηση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη δημιουργία μεταλυκειακής – προαιρετικής Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Η παραπάνω θέση δεν είναι κάτι νέο, την ίδια θέση είχαν πάντα και ο Συνασπισμός αλλά και το Κ.Κ.Ε..
Ο δεύτερος σύμμαχος του Υπουργείου Παιδείας προέρχεται «εκ των έσω».
Η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου κοινοποίησε πρόσφατα έγγραφο με θέμα «Ανακοίνωση για την τράπεζα θεμάτων» (Αρ. Πρωτ. 41/17-7-2014) στην οποία ξεκάθαρα υιοθετεί την παραπάνω θέση του ΣΥΡΙΖΑ και του Κ.Κ.Ε.:
Η ανακοίνωση μεταξύ άλλων, καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές σε αγώνα για:
•    «Κατάργηση του Νόμου 4186/13 για την αναδιάρθρωση του Λυκείου και της ΤΕΕ, όλων των νόμων για το «Νέο Σχολείο» και της τράπεζας θεμάτων.
•    Κατάργηση του σχολείου της αγοράς και της ΕΕ, όλου του νομοθετικού πλαισίου για την πρόωρη κατάρτιση και τη μαθητεία μετά το γυμνάσιο.
•    Ενιαίο 12χρονο αποκλειστικά Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο, αντίστοιχο με τις ανάγκες και τα οράματα της νεολαίας και του λαού μας.
•    Η επαγγελματική εκπαίδευση να ξεκινά μετά το Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο είτε στις ανώτατες είτε στις επαγγελματικές σχολές.
Βάσει της ανακοίνωσης, η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου, το οποίο αποτελείται από τρία μέλη του ΠΑΜΕ, τρία μέλη της Ενωτικής Πρωτοβουλίας (ΣΥΝΕΚ και Παρεμβάσεις) και ενός μέλους της Δ.Α.Κ.Ε., στηρίζει ξεκάθαρα τις επίσημες θέσεις των κομμάτων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ για την κατάργηση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης.
Καλούμε όλες τις παρατάξεις για άλλη μία φορά που εκπροσωπουνται στο Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους για τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Θα πρέπει επίσημα να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς της χώρας αν ασπάζονται τις θέσεις των πολιτικών τους κομμάτων και αυτές των Παρατάξεων τους σε πρωτοβάθμιο επίπεδο για την κατάργηση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Έχουμε καταθέσει δημόσια ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών τις θέσεις μας για τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση και καλούμε όλους τους συναδέλφους να σταθούν στο πλάι μας όχι απλά για να διατηρήσουμε την Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση αλλά για να την ενισχύσουμε όσο μπορούμε περισσότερο.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να δώσει λύσεις   στα  άμεσα προβλήματα της Τεχνικής Εκπαίδευσης:
•    Να επανέρθουν άμεσα όλες οι καταργημένες Τεχνικές Ειδικότητες .
•    Να  αποκτήσει Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενιαίο χαρακτήρα. Να σταματήσει ΤΩΡΑ η υποβάθμιση της ΤΕΕ με υποδιαιρέσεις σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ.
•    Να παρέχεται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση αποκλειστικά από το Υπουργείο Παιδείας.
•    Να συνταχθούν άμεσα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών για τα νέα ωρολόγια προγράμματα.
•    Να ξεκινήσει επιτέλους η διαδικασία για τη συγγραφή νέων (επίκαιρων) βιβλίων των τεχνικών ειδικοτήτων με τη συμμετοχή ενεργών εκπαιδευτικών.
•    Να καλυφθούν το μήνα Σεπτέμβρη τα κενά στις Τεχνικές Ειδικότητες.
•    Να δοθεί στους  μαθητές που χαρακτηρίστηκαν με «ανεπαρκή φοίτηση» λόγω απουσιών και που φοιτούσαν στις ειδικότητες που καταργήθηκαν η δυνατότητα να λάβουν Πτυχίο και Απολυτήριο με τη διαδικασία ολικής εξέτασης το Σεπτέμβριο. Λόγω της κατάργησης των ειδικοτήτων οι συγκεκριμένοι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να επαναλάβουν την τάξη. 
•    Να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο που δεν επιτρέπει έως σήμερα τις επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις στα ΕΠΑ.Λ..



Σφοδρή αντιπαράθεση της ΔΑΚΕ Καθηγητών με τον Υπουργό Παιδείας.

Σε άσχημο κλίμα διεξήχθη η συνάντηση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ με το νέο Υπουργό Παιδείας, κ. Λοβέρδο. Το πρώτο θέμα που συζητήθηκε είναι το ζήτημα των απολύσεων 85 εκπαιδευτικών, καθώς και αυτών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και κινδυνεύουν με απόλυση. Για το ζήτημα των 85 συναδέλφων δεν υπήρξε καμία καθαρή απάντηση από τον Υπουργό, γεγονός που προκάλεσε εκνευρισμό στα μέλη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ. Για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα ο Υπουργός υποσχέθηκε να μελετήσει το θέμα με τους σχετικούς πίνακες του ΑΣΕΠ, ώστε να μην υπάρξουν πρόσθετες απολύσεις.

Αμέσως μετά συζητήθηκε η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού που επιχειρείται να εφαρμοστεί από το νέο σχολικό έτος. Η αριστερή πλειοψηφία της ΟΛΜΕ, με τη γνωστή ισοπεδωτική της λογική απέρριψε κάθε μορφή αξιολόγησης, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία στον Υπουργό να αντεπιτεθεί λέγοντας ότι στρεφόμαστε εναντίον όλης της ελληνικής κοινωνίας που ζητάει να υπάρχει έλεγχος του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού.

Από την πλευρά της η ΔΑΚΕ επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη αξιολόγηση συνδέεται με τη μισθολογική εξέλιξη και το βαθμολόγιο. Εισάγει δε απαράδεκτες λογικές στο Δημόσιο, δεδομένου ότι προβλέπει προειλημμένα ποσοστά αποτυχίας που στην περίπτωση της μετάβασης από το βαθμό Γ΄ στο βαθμό Β΄ φτάνει το 30% ενώ τελικά μόνο το 30% θα κατορθώσει να καταλάβει το βαθμό A.

Επιπλέον τέθηκε ζήτημα αξιοπιστίας των υφισταμένων Σχολικών Συμβούλων και πλημμελούς αξιολόγησης τους , αφού δεν έχουν επιλεγεί για να αξιολογήσουν αλλά για να κατευθύνουν παιδαγωγικά τους συναδέλφους.

Ο Υπουργός με την τοποθέτηση του έδειξε ότι ελάχιστες αλλαγές σκοπεύει να πραγματοποιήσει και το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο θα εφαρμοστεί περίπου αυτούσιο από τους εν ενεργεία Σχολικούς Συμβούλους.
Αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του μέλους του Δ.Σ της ΟΛΜΕ, Παπαχρήστου Νίκου ( ΔΑΚΕ), ο οποίος απάντησε στον Υπουργό ως εξής:

"Οι κρίσεις των Στελεχών της Εκπαίδευσης (Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολικών Μονάδων) επί Υπουργίας Διαμαντοπούλου ήταν καθαρά κομματικές. Δεκάδες αξιόλογοι συνάδελφοι με προσόντα κόπηκαν γιατί δεν ήταν κομματικά αρεστοί. Στις κρίσεις του 2010 χύθηκε αίμα στην Εκπαίδευση. 

Η μεγάλη πλειοψηφία των επιλεγέντων Στελεχών όλως τυχαίως στήριζαν το ΠΑΣΟΚ.   Υπάρχει και η σχετική απόφαση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ που καταγγέλλει τις συγκεκριμένες κρίσεις. Ως συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ δεν πρόκειται να δεχτώ να κριθούν οι συνάδελφοι μου από αυτούς τους Συμβούλους, δεδομένου ότι είναι γνωστή η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε για την επιλογή τους και επιπροσθέτως η θητεία τους τελειώνει στο τέλος της επόμενης σχολικής χρονιάς. "

Για τα υπόλοιπα θέματα θα υπάρξει νέα συνάντηση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ με τον Υπουργό Παιδείας.