Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν οι συνεχείς επιθέσεις του Υπουργού Παιδείας εναντίον της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είναι δικαίωμα του Υπουργού Παιδείας ως ατόμου να πιστεύει στην Ορθοδοξία, σε κάποια άλλη θρησκεία, ή να είναι άθεος. Είναι όμως φανερό ότι οι συγκεκριμένες επιθέσεις γίνονται βάσει οργανωμένου σχεδίου. Ο Υπουργός Παιδείας εξυπηρετεί με απόλυτη συνέπεια τη Νέα Τάξη πραγμάτων , η οποία επιδιώκει να υπονομεύσει την έννοια του έθνους και έχει αναγάγει σε υπ΄ αριθμόν ένα εχθρό της την Ορθοδοξία.
            Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι εμπνευστές της περιβόητης σύγκρουσης των πολιτισμών θεωρούν τους Ορθοδόξους ως εν δυνάμει εχθρούς λόγω της θρησκευτικής τους συγγένειας με τους Ρώσους. Έτσι εξηγείται η γενική απάθεια την οποία επιδεικνύει η Δύση στις σφαγές Χριστιανών στη Συρία και στο Ιράκ από τους Ισλαμιστές. Επιχαίρουν, διότι στη Μέση Ανατολή σφαγιάζονται οι πιστοί της Ορθοδοξίας ή των αιρέσεων της (π.χ Μονοφυσίτες).
            Ήταν γνωστές από το παρελθόν οι εθνομηδενιστικές και αθεϊστικές αντιλήψεις του ΣΥΡΙΖΑ. Με την ανάληψη της εξουσίας από το ΣΥΡΙΖΑ ετέθη σε εφαρμογή ένα σχέδιο απαξίωσης και συκοφάντησης της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά και της ιδέας του Έθνους. Γι αυτό ακριβώς το λόγο ο Πρωθυπουργός και οι Υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι καλύτεροι φίλοι της Ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας των Βρυξελλών και των ατλαντικών "συμμάχων" μας. Ο Υπουργός Παιδείας βάσει σχεδίου επιδιώκει τον βίαιο αποχριστιανισμό της ελληνικής κοινωνίας.
            Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε δηλώνει κατηγορηματικά ότι θα αντισταθεί στα σκοτεινά σχέδια του Υπουργού Παιδείας και θα συμβάλει με όλες της τις δυνάμεις στην εθνική αφύπνιση, έτσι ώστε να μην περάσουν τα εθνομηδενιστικά και αντιορθόδοξα σχέδια. Η Ελλάδα είναι ορθόδοξο  χριστιανικό κράτος και έτσι θα μείνει, είτε αρέσει στον Υπουργό Παιδείας, είτε όχι. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών, όχι μόνο αντιτίθεται στα σχέδια της κυβέρνησης, αλλά και χλευάζει τους εμπνευστές της άθλιας αυτής εκστρατείας.
            Επειδή όμως ο κύριος Φίλης, αν και Υπουργός Παιδείας, είναι εμφανώς ανιστόρητος, επιθυμούμε να του υπενθυμίσουμε ότι η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει προσφέρει άφθονο αίμα στους αγώνες αυτού του Έθνους. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
·         Ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε' κατακρεουργήθηκε από τον τουρκικό όχλο στην Κωνσταντινούπολη, επειδή θεωρήθηκε υπεύθυνος για την Ελληνική Επανάσταση του 1821.
·         Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός κήρυξε την επανάσταση στην Πάτρα.
·         Ο Μητροπολίτης  Σαλώνων Ησαΐας σκοτώθηκε στην Αλαμάνα, πολεμώντας στο πλευρό του Αθανασίου Διάκου.
·         Ο Παπαφλέσσας οργάνωσε την επανάσταση στην Πελοπόννησο και σκοτώθηκε πολεμώντας στο Μανιάκι.
·         Ο ηγούμενος Σαμουήλ ανατινάχτηκε μαζί με τα γυναικόπαιδα των Σουλιωτών στο Κούγκι , για να μην πέσει στα χέρια των Τούρκων.
·         Κρήτες μοναχοί μαζί με στρατιωτικούς ανατινάχτηκαν στο Αρκάδι κατά τη διάρκεια της Κρητικής επανάστασης.
·         Ο Μητροπολίτης Καστοριάς Γερμανός Καραβαγγέλης ήταν από τους επικεφαλής του Μακεδονικού Αγώνα εναντίον των Βουλγάρων κομιτατζήδων.
·         Ο Μητροπολίτης Δράμας Χρυσόστομος ήταν από τους επικεφαλής του Μακεδονικού Αγώνα στην Ανατολική Μακεδονία. Αργότερα ως Μητροπολίτης Σμύρνης μαρτύρησε στα χέρια του τουρκικού όχλου προσπαθώντας να σώσει τους διωκόμενους Έλληνες. Αρνήθηκε την πρόταση των Άγγλων να τον φυγαδεύσουν.
·         Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρύσανθος αρνήθηκε να υποδεχτεί τους Γερμανούς κατακτητές το 1941 και απέρριψε το αίτημα των Γερμανών να ορκίσει την κυβέρνηση Τσολάκογλου. Για τη στάση του αυτή καθαιρέθηκε από τον αρχιεπισκοπικό θρόνο από τους Γερμανούς.
·         Ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος ήταν ο επικεφαλής του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα των Κυπρίων.
·         ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Β΄ εκδιώχθηκε πραξικοπηματικά από τη δικτατορία και εγκλείστηκε σε νοσοκομείο επί ένα μήνα, ενώ δεν ήταν άρρωστος. Στο διάστημα αυτό θεσπίστηκε παράνομα από τη δικτατορία όριο ηλικίας και καθαιρέθηκε

          Αυτά είναι μόνο λίγα παραδείγματα για τη δράση της Εκκλησίας κύριε  Υπουργέ.
            Και φυσικά αγνοείται σκοπίμως το μεγάλο φιλανθρωπικό έργο που έχει αναλάβει η εκκλησία σήμερα, ενισχύοντας χιλιάδες συμπολίτες μας, θύματα της κρίσης, Έλληνες ή αλλοδαπούς, ορθόδοξους ή αλλόθρησκούς. Έργο που θα έπρεπε να είχε αναλάβει η κυβέρνηση σας, η οποία και σε αυτόν τον τομέα έχει αποτύχει παταγωδώς. 


            Οφείλετε λοιπόν κύριε Υπουργέ να δείξετε σεβασμό και να μην προκαλείτε με τη στάση σας και τις δηλώσεις σας την πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών, η οποία θεωρεί τις απόψεις σας περιθωριακές και παρακμιακές. 

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Ανακοίνωση ΔΑΚΕ για τη νέα σχολική χρονιά.


Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε. για την έναρξη της σχολικής χρονιάς
                Συνάδελφοι, η νέα σχολική χρονιά αρχίζει με τις χειρότερες δυνατές συνθήκες. Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, αφού εξαπάτησε όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς), επιχειρεί με λογιστικές αλχημείες να παρουσιάσει μία πλασματική εικόνα για τη Δημόσια Εκπαίδευση. 
            Το προηγούμενο σχολικό έτος έκλεισε με 6.487 αναπληρωτές Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Επιπροσθέτως, δεν καλύφθηκαν 1.175 κενά στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και με το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους συνταξιοδοτήθηκαν 975 καθηγητές.
            Είναι προφανές ότι η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινούσε με χιλιάδες κενά στην Εκπαίδευση. Ο Υπουργός Παιδείας είχε υποσχεθεί την πρόσληψη 20.000 μονίμων εκπαιδευτικών εντός τριετίας. Αντί αυτού  είχαμε για άλλη μία φορά μηδενικούς διορισμούς. Προκειμένου να αντιμετωπίσει τα τεράστια κενά και την τραγική έλλειψη πιστώσεων, ο Υπουργός Παιδείας προχώρησε σε μία σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων, που δίνουν τη χαριστική βολή στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα:
·         προχώρησε στη μείωση του ωρολογίου προγράμματος στα Γυμνάσια.
·         κατάργησε τη μείωση των ωρών διδασκαλίας για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικής.
·         Όρισε ασφυκτικά πλαίσια για τη λειτουργία των Ομάδων Προσανατολισμού στα Λύκεια.
·         έπληξε την Τεχνική Εκπαίδευση με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα δημιουργώντας τεχνητές υπεραριθμίες.
·         επέβαλε ασφυκτικούς περιορισμούς στα ολιγομελή τμήματα αδιαφορώντας για τις τοπικές συνθήκες.
·         εισάγει με προχειρότητα την «Τρίτη Ανάθεση» και χωρίς διάλογο με τις επιστημονικές ενώσεις
·         επιχειρεί μέσω των Περιφερειακών Διευθυντών να ενεργοποιήσει τις υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός της περιφέρειας.
·         απέρριψε αδικαιολόγητα αιτήσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών που επικαλούνταν σοβαρότατους λόγους.
·         απαξιώνει τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές απαιτήσεις στην Ειδική Αγωγή
·         επικοινωνιακά διατυμπανίζει την πρόσληψη αναπληρωτών εκεί που  απαιτούνται μόνιμοι διορισμοί

            Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επιμένει να παρουσιάζει μία πλασματική ομαλότητα στη Δημόσια Εκπαίδευση, αδιαφορώντας για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που πρέπει να υπάρχουν. Κάνει ένα καθαρά επικοινωνιακό παιχνίδι, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
            Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών πίστευε πάντοτε σε ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Σχολείο, το οποίο θα προσέφερε μία ποιοτική εκπαίδευση σε όλους τους Έλληνες, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματικότητα, με την πολιτική της, υποβαθμίζει το Δημόσιο σχολείο. Μετά τα νέα μέτρα της κυβέρνησης, είναι ορατός ο κίνδυνος ότι όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα, θα στραφούν στην ιδιωτική εκπαίδευση.
            Οι νέες εξαγγελίες για το Γυμνάσιο φωτογραφίζουν την ισοπεδωτική αντίληψη για την εκπαίδευση που έχει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Με τον έμμεσο διαχωρισμό των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα η εκπαίδευση γυρίζει 30 χρόνια πίσω. Ένας διαχωρισμός που έρχεται κυριολεκτικά από την πίσω πόρτα. Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να εκλάβει κανείς την απόφαση του Υπουργού Παιδείας να εξετάζονται στο τέλος του σχολικού έτους ορισμένα μόνο μαθήματα χωρίς καμία επιστημονική και εκπαιδευτική τεκμηρίωση; Θα μπορούσε η κυβέρνηση να καταργήσει τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στο τέλος του σχολικού έτους, εάν πράγματι θεωρούσε ότι αυτό είναι εκπαιδευτικά ορθό. Η ατεκμηρίωτη κατάργηση των εξετάσεων όμως για ορισμένα μόνο μαθήματα στέλνει λανθασμένα μηνύματα στους μαθητές.
Εξίσου επικίνδυνη είναι η προσπάθεια  για την κατάργηση της βαθμολογίας και την επιβολή της περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών στο Γυμνάσιο. Αλήθεια, ποια είναι η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την εφαρμογή της στο Δημοτικό;
            Στόχος της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ είναι να αποπροσανατολίσει μαθητές και γονείς, επιβάλλοντας μία ισοπεδωτική λογική στο Γυμνάσιο. Άμεσο αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η δημιουργία τεράστιων μαθησιακών κενών. Σύμφωνα όμως με όσα και η ίδια η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας παραδέχεται εντελώς διαφορετική θα είναι η κατάσταση που θα επικρατήσει στα Λύκεια. Εκεί θα επικρατήσει η εντατικοποίηση με κατάληξη τις εξετάσεις αυξημένης δυσκολίας (Πανελλαδικού ή Περιφερειακού επιπέδου) που θα οδηγούν στην απόκτηση του Εθνικού Απολυτήριου. Με αυτό οι μαθητές θα εισάγονται με "ελεύθερη πρόσβαση" στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Όμως και η εξαγγελία  είναι ψευδεπίγραφη αφού πολλοί  μαθητές δε θα αποκτήσουν ούτε το περιβόητο Εθνικό Απολυτήριο.
            Αποδεικνύεται περίτρανα ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ βλάπτει σοβαρά το Δημόσιο σχολείο. Στοχοποιεί τους καθηγητές και επιτείνει την εργασιακή τους ανασφάλεια. Με επικίνδυνους ερασιτεχνισμούς διαλύει τη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ενισχύοντας την παραπαιδεία οδηγεί τα παιδιά των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων στην κοινωνική περιθωριοποίηση.
            Η Ε.Ε. της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε. δηλώνει ότι θα αντιταχθεί στην καταστροφική εκπαιδευτική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ και εύχεται στους συναδέλφους και τους μαθητές μας, μια καλή σχολική χρονιά.