Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ..........

Posted on 3/10/2010 by ΔΑΚΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Είμαι εκπαιδευτικός στη Γ΄Αθήνας και προς το παρόν εργάζομαι με σθένος να προσφέρω με όποιο τρόπο μπορώ, ό,τι μπορώ από το πλεόνασμα ή ακόμα και το υστέρημα των ψυχικών μου αποθεμάτων στα νέα παιδιά. Αφού όλα είναι θέμα παιδείας θα έπρεπε και οι εκάστοτε ιθύνοντες να μπορούν να συναισθανθούν την έννοια του όρου και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι πράγματι θέμα παιδείας και ο σεβασμός προς την εκπαιδευτική κοινότητα.

Προ ημερών έλαβα ένα απόκομμα αποδοχών με το δώρο Πάσχα. Το καθαρό πληρωτέο έγραφε 440.20 Ε με φόρο 66.61 Ε. Σήμερα έλαβα ένα ολοκαίνουριο δώρο από τους "πεπαιδευμένους" που αναφέρει ως καθαρό πληρωτέο 286,75 Ε με φόρο 66.61 Ε. Άραγε αύριο να περιμένω και ένα τρίτο;Δεν παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα, δεν καταχράστηκα ποτέ ούτε δημόσια χρήματα ούτε την εμπιστοσύνη των γονιών που μου αναθέτουν τη μόρφωση των παιδιών τους, αναγκάστηκα να πληρώσω για να κάνω προ καιρού μία επέμβαση στο παιδί μου επειδή στα δημόσια νοσοκομεία.....δεν ήταν εφικτό!!!, παρατηρώ τριγύρω μου την ανεργία από τη μια να αυξάνεται και τον κόσμο να υποφέρει και καταλήγω και εγώ στο συμπέρασμα.

Ναι, πράγματι όλα είναι θέμα παιδείας. Αρκεί μόνο να τη διαθέτεις, να μην είσαι δοκησίσοφος και επιπόλαιος.

Κύριοι υπουργοί ευχαριστώ για το φρεσκότατο δώρο που μας κάνατε προκειμένου να μας αποδείξετε πόσο πολύ σέβεστε την παιδεία στη Χώρα μας και πόσο πολύ στηρίζετε τη δημόσια εκπαίδευση στέλνοντας τα παιδιά σας στα ιδιωτικά σχολεία και τα δικά μας παιδιά στα ιδιωτικά ιατρεία. Φοβερή οργάνωση, μπράβο!

Δεν πάμε καθόλου καλά!
Ζολινδάκη Σταυρούλαφιλόλογος

No Response to "ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.........."

Leave A Reply