“ Η Δημοκρατία ποτέ δε σώζεται από την αδυναμία και την ανικανότητα. Σώζεται μόνο από τη δύναμη της ανθρώπινης θέλησης.” Τόμσον
Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010
Tα δύο σενάρια που έχει στο γραφείο της η υπ. Παιδείας για την κατάργηση και συγχώνευση Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Posted on 12/15/2010 by ΔΑΚΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Αποκλειστικό Ρεπορτάζ:esos.gr
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ Δ/ΣΕΩΝ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΣΑΤΣΟΥ:
Πλήρης κατάργηση των 161 γραφείων Α/θμιας και των 86 γραφείων Β/θμιας εκπαίδευσης, καθώς και των 54 Γραφείων Φυσικής Αγωγής καθώς και των 51 Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με παράλληλη μεταβίβαση των περισσοτέρων υφιστάμενων αρμοδιοτήτων τους στις σχολικές μονάδες, αλλά και ενός μέρους στις Διευθύνσεις, περιλαμβάνει η μία από τις δύο προτάσεις που παρέδωσε στην υπ. Παιδείας το Ιδρυμα Τσάτσου , ύστερα πό σχετική παραγγελία που έκανε η πολιτική ηγεσία.Ειδικότερα η πρόταση έχει ως εξής:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
Οι αρμοδιότητες μπορούν να υλοποιηθούν με δυο εναλλακτικούς τρόπους.
Ο πρώτος τρόπος αναφέρεται σε έναν ετήσιο κύκλο εφαρμογής των σχετικών αρμοδιοτήτων με βάση έναν κεντρικά αποφασισμένο προγραμματισμό όσον αφορά τις ανάγκες σε προσωπικό, υποδομές και πόρους.
Στο επίπεδο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης μεταβιβάζονται δυο βασικά είδη αρμοδιοτήτων:
α) διοικητικού-οικονομικού χαρακτήρα
Για την εξάσκησή τους προτείνεται η αναθεώρηση του άρθρου 2 του Ν.2986/2002 με την προσθήκη στο ήδη υφιστάμενο Τμήμα Διοίκησης, Τμήματος Οικονομικών Υποθέσεων.
β) εκπαιδευτικού σχεδιασμού
Για την εξάσκησή τους προτείνεται η κατάργηση των Τμημάτων Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, και η ενσωμάτωσή τους στο επιτελικό πλέον ΠΕ.ΚΕ.Σ.Ε.Σ.
ΔΗΜΟΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Δυο εναλλακτικές λύσεις για τη συγκρότηση αυτής της δομής.
Α λύση: Ενιαία δομή για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση
Το επίπεδο λειτουργίας των νέων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης είναι χαμηλότερο από αυτό των υφιστάμενων Διευθύνσεων και υψηλότερο από αυτό των υφιστάμενων Γραφείων.
Οι νέες διευθύνσεις εκπαίδευσης αποτελούνται από τις εξής οργανικές μονάδες:
Α. Γραφείο Εκπαιδευτικής Υποστήριξης
Οι βασικές υποστηρικτικές υπηρεσίες που έχουν στη σύγχρονη εποχή ανάγκη οι επιμέρους σχολικές μονάδες είναι οι εξής:
Υπηρεσίες Υποστήριξης στις Νέες Τεχνολογίες και την Πληροφορική Υπηρεσίες Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών Υπηρεσίες Κοινωνικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης και Ένταξης Υπηρεσίες Παιδαγωγικής και Διδακτικής Καθοδήγησης.
Οι σχολικοί σύμβουλοι, των οποίων ο αριθμός θα πρέπει επίσης να αυξηθεί μαζί με το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό των ΚΕΔΔΥ και των ΣΣΝ (Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους), το οποίο βεβαίως θα πρέπει και αυτό σταδιακά να ενισχυθεί, εντάσσονται στο Γραφείο Εκπαιδευτικής Υποστήριξης
Καταργούνται:
-ΚΕΠΛΗΝΕΤ
ΚΠΕ, τα ΕΚΦΕ, τα ΓΡΑΣΕΠ-ΓΡΑΣΥ καθώς και οι υπεύθυνοι Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής Αγωγής, και Αγωγής Υγείας
Β. Τμήμα Διοίκησης & Οικονομικών Υποθέσεων
Όπου απαιτείται διαχωρισμός αρμοδιοτήτων για τις δυο βαθμίδες αυτός θα γίνει στα δυο αντίστοιχα τμήματα της Διεύθυνσης. Έτσι καταργούνται οι ξεχωριστές για την Α/θμια και Β/θμια Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και συγχωνεύονται σε μια.
Β΄Λύση: Διαχωρισμένες διευθύνσεις για την Α/θμια και τη Β/θμια Εκπαίδευση.
Σε κάθε περίπτωση προτείνεται η πλήρης κατάργηση των 161 γραφείων Α/θμιας και των 86 γραφείων Β/θμιας εκπαίδευσης, καθώς και των 54 Γραφείων Φυσικής Αγωγής καθώς και των 51 Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με παράλληλη μεταβίβαση των περισσοτέρων υφιστάμενων αρμοδιοτήτων τους στις σχολικές μονάδες, αλλά και ενός μέρους στις Διευθύνσεις.
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ Δ/ΣΕΩΝ
ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΣΑΤΣΟΥ:
http://www.esos.gr/index2.php?option=com_k2&view=item&task=download&id=384
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
No Response to "Tα δύο σενάρια που έχει στο γραφείο της η υπ. Παιδείας για την κατάργηση και συγχώνευση Διευθύνσεων Εκπαίδευσης"
Leave A Reply